Subject: teiste riikide digiallkirjad
From: Ingmar Lääts <[email-masked]>
To: "ria uldmeil" <[email-masked]>, "Automaatvastus" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 11:45:48 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere

On olnud aegu, kus Eesti aktsepeerib ka muude riikide digiallkirju nagu 
Läti, Leedu ja Soome. See on vist ajas muutuv olnud - kuskohast leiab selles 
osas kõige ajakohasemat infot?

aitäh.

_________________________

Ingmar Lääts

Nomad Consulting OU

tel.+372 5216070

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.expatlegalestonia.com/news> www.expatlegalestonia.com

By replying to the e-mail you give consent to Nomad Consulting OU to process 
any personal data you forward us with the sole purpose of providing legal 
consultation